Aplikacja SGB Mobile jest przejrzysta i funkcjonalna. Znajdziesz w niej wszystko, czego potrzebujesz do codziennego, bezpiecznego bankowania. Miej bank zawsze pod ręką!
Nowa wersja aplikacji, to nowe funkcjonalności:
-prośba o przelew blik i podział rachunku – usługi ułatwiają rozliczenia między znajomymi i rodziną, są realizowane w ramach przelewu na telefon BLIK. Wystarczy, że klient (proszący) wyśle prośbę o przelew do osoby zapisanej w książce kontaktów w telefonie lub ręcznie wprowadzi numer telefonu takiej osoby, a ta osoba (płatnik) zaakceptuje ją w aplikacji mobilnej jednym kliknięciem. Z kolei podział rachunku umożliwia określenie grupy odbiorców, a następnie równy podział rachunku lub przypisanie poszczególnym osobom konkretnych kwot do zapłaty. Osoba dzieląca może w tej transakcji uwzględnić także siebie. W obu przypadkach operacje realizowane są w systemie BLIK i pieniądze natychmiast trafią na konto proszącego.
-potwierdzenia PDF – możliwość wygenerowania w historii transakcji i eksportu potwierdzeń operacji w formacie PDF.
-przelewy z datą przyszłą – rozszerzenie zlecenia przelewu o możliwość wyboru dowolnej daty realizacji transakcji w przyszłości.
-zlecenia stałe (przelewy cykliczne) – nowa funkcjonalność w zakresie realizacji przelewów. Pozwala ustawić cykliczny przelew, określić jego częstotliwość oraz czas trwania. W zakładce „Zaplanowane płatności” użytkownik zobaczy najbliższe zlecenia stałe oraz wszystkie przelewy z przyszłą datą realizacji.
-lokaty walutowe – rozszerzenie usługi wyświetlania lokat w aplikacji SGB Mobile o depozyty w walutach obcych.
Z SGB Mobile:
Masz dostęp do rachunku kiedy chcesz
W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobistych, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.
Realizujesz przelewy w dowolnym momencie
Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.
Korzystasz z portfeli cyfrowych i BLIKA
W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. To bezpieczeństwo i wygoda w jednym.
Zarządzasz subskrypcjami
W jednym miejscu sprawdzisz, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz zablokujesz pobieranie z niej środków przez sklep internetowy. To również śledzenie do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności.
Zmieniasz limity
Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!
Active
To usługa dla użytkowników urządzeń marki Garmin. Dzięki połączeniu aplikacji SGB Mobile z Garmin Connect, możesz sprawdzić w naszej aplikacji swoje dane dotyczące aktywności sportowej oraz kondycji – kroki, przebyty dystans, intensywny trening, spalone kalorie, tętno, saturację, sen. Już wkrótce pojawią się w niej wyzwania dla aktywnych.
Autopay
Stanie w kolejce do bramki na autostradzie to nie jest Twoje ulubione zajęcie? Uruchom usługę automatycznych przejazdów przez autostrady w SGB Mobile i sam decyduj kiedy się zatrzymasz.
Więcej…
Pulpit w SGB Mobile:
Przelew w SGB Mobile:
BLIK w SGB Mobile:
W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
Masz pytania?
Zadzwoń na bezpłatną infolinię: 800 888 888 lub napisz: call.center@sgb.pl
Konsultanci infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.