Używamy cookie!

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Więcej informacji

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Bankowość Elektroniczna przez Internet - Bank Spółdzielczy w Grodzisku Wielkopolskim

Bankowość Elektroniczna przez Internet

Logowanie

Aby zalogować się do usługi Bankowości Internetowej i realizować operacje należy używać tzw. środków dostępu w skład, których zawsze wchodzi Identyfikator ID służący do identyfikacji przy logowaniu do konta internetowego. Jest to niepowtarzalny, nadawany przez Bank składający się z liter i/lub cyfr Identyfikator.

 

Uwierzytelnianie i autoryzacja przelewów

1.Mobilny Token SGB

Jest aplikacją dedykowaną do urządzeń mobilnych np. smartfon lub tablet, służącą do bezpiecznego uwierzytelniania użytkownika Bankowości Internetowej. Po sparowaniu aplikacji należy nadać własny indywidualny PIN, który będzie służył do logowania. Aplikacja służy do potwierdzania logowania do systemu bankowego oraz zatwierdzania wcześniej przygotowanych operacji i zleceń. Każde uwierzytelnienie może być użyte tylko do zatwierdzenia jednej operacji.

2. Hasło stałe do logowania + jednorazowy Kod SMS

Poprzez SMS otrzymasz z Banku pierwsze tymczasowe hasło służące do logowania oraz do autoryzacji (podpisywania) operacji. Hasło to możesz zmienić samodzielnie w usłudze SGB24 w opcji Ustawienia. Podczas autoryzacji dowolnej dyspozycji po wpisaniu hasła stałego otrzymasz na wskazany numer telefonu sześciocyfrowy Kod SMS.  W celu zalogowania się lub autoryzacji operacji należy wpisać ustanowione własne hasło oraz użyć przesłanego przez Bank Kodu SMS.

Uwaga! W przypadku utraty telefonu należy niezwłocznie zastrzec dostęp do usługi zgłaszając ten fakt w oddziale lub dzwoniąc pod numer Call Center 801 34 00 08 oraz 61 647 28 90. Należy pamiętać również, by w przypadku zmiany numeru telefonu zgłosić ten fakt do Banku.