1. Informacja dla osób, które nie zatwierdziły wniosku o umorzenie subwencji finansowej PFR
W celu złożenia wniosku o umorzenie subwencji finansowej PFR postępuj wg następujących kroków:
– zaloguj się do bankowości elektronicznej SGB 24,
– z menu po lewej stronie wybierz “E-wnioski”,
– następnie typ wniosku “Firmowe”,
– w kolejnym kroku kliknij na “Wnioski”,
– po zaakceptowaniu warunków i przekierowaniu na serwis zewnętrzny wybierz „Tarcza Finansowa PFR dla Mikrofirm i MŚP – Umorzenie”,
– dalej postępuj zgodnie ze wskazaniami na stronie.
Po zatwierdzeniu wniosku należy oczekiwać na decyzję PFR.
Status wniosku można sprawdzić klikając na „Zobacz status złożonego wniosku”.
Po rozpatrzeniu wniosku możesz pobrać decyzję na swoje urządzenie.
2. Informacja dla osób, które zatwierdziły wniosek o umorzenie subwencji finansowej PFR
W celu sprawdzenia statusu wniosku postępuj wg kroków opisanych w punkcie 1.
Po uzyskaniu decyzji możesz ją pobrać na swoje urządzenie klikając na „Zobacz status złożonego wniosku”.
Pamiętaj także o pobraniu nowego harmonogramu spłat, który znajdziesz:
– po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej SGB24,
– wybierz „E-wnioski”,
– następnie typ wniosku „Firmowe”,
– po wskazaniu firmy kliknij „Pobranie harmonogramu spłat”.
Ważne!
Zwróć uwagę na nowy numer konta do spłaty, który różni się od tego, który był wcześniej widoczny w bankowości elektronicznej.