Używamy cookie!

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Więcej informacji

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

BLIK Płacę Później - Bank Spółdzielczy w Grodzisku Wielkopolskim

BLIK Płacę Później

BLIK Płacę Później to usługa, która pozwala kupować produkty i płacić za nie w ciągu 30 dni. Zakupy można robić w ramach przyznanego limitu – maksymalnie do 4 000 zł. Za każdym razem, gdy Klient kupi produkt, od limitu zostanie odjęta kwota zakupu, a Klient będzie miał 30 dni na spłatę. Minimalna wartość transakcji 30zł. Ponadto badane są także limity transakcji Blik ustawione przez klienta.

 

Jak działa BLIK Płacę Później?

Krok 1: Wybierz BLIKA przy zakupach online

Krok 2: Potwierdź transakcję w aplikacji SGB Mobile

Krok 3: Nie płacisz od razu

Krok 4: Spłacasz później – wygodnie

W wyznaczonym terminie spłacasz całość bez odsetek lub rozkładasz na raty.

 

 Dlaczego warto?

 

Jak aktywować BLIK Płacę Później?

Krok 1: Zakupy w sklepie internetowym

Dodaj produkty do koszyka w sklepie internetowym, który oferuje płatność BLIK Płacę Później. Lista sklepów dostępna na stronie BLIKA

Podczas wyboru metody płatności wybierz:

BLIK → następnie zaznacz opcję „Płacę później” lub „BLIK Płacę Później”

Krok 2: Wygenerowanie kodu BLIK

Otwórz SGB Mobile.

Wygeneruj 6-cyfrowy kod BLIK.

Wpisz ten kod w odpowiednie pole na stronie sklepu.

Krok 3: Aktywacja w aplikacji bankowej

Po wpisaniu kodu BLIK, przejdź do SGB Mobile.

Zobaczysz komunikat dotyczący aktywacji usługi BLIK Płacę Później.

Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

Krok 4: Akceptacja regulaminu

Zapoznaj się z regulaminem usługi.

Jeśli akceptujesz warunki, potwierdź to w SGB Mobile.

Krok 5: Potwierdzenie transakcji

W aplikacji SGB Mobile pojawi się podsumowanie płatności oraz przyznanego limitu.

Potwierdź transakcję, tak jak przy standardowej płatności BLIK.

Krok 6: Gotowe – masz aktywną usługę

Zakup zostanie zrealizowany.

Masz teraz 30 dni na spłatę, bez dodatkowych kosztów (jeśli spłacisz w terminie).

Dodatkowe informacje